Post by bookvilipacmeo on Feb 17, 2022 23:10:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Manor - Home Design IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator point ▞▞▞
▞▞▞ Candy Manor - Home Design 2022 version ▞▞▞
Kan bare ikke lide at skulle se video hver gang efter at have gennemført spillet
Spillet blev opdateret, da min telefon gjorde det, og nu sparker det mig ud hele tiden. Holdte op med at spille det, da det ikke var nogen mening.
Meget kedeligt spil, skal altid gå tilbage og spille et spil for at få en stjerne
Jeg elsker dette spil, jeg er ny, men vil helt sikkert nyde det 😍
Jeg nød virkelig spillet, men nu er det gået galt, og opgaverne er væk. Tilbage til dem, jeg allerede har gjort
Dejligt spil, god grafik/spil...det ville have været meget bedre for to dage siden. Jeg har afsluttet et rum med minimale annoncer, nu får jeg en annonce for hver sideskift. AFINSTALLER
Nice spil niveauer er meget nemme at passere. Det er bare, at fremskridtene i spillet er langsom, fordi vi hader at samle ⭐stjerner hver gang. Der er mange tilføjelser. Nogle gange keder det...spild tid...
Candy Manor - Design de casa Casual mas
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men efter hver stjerne skal jeg se en annonce, og det er det, jeg ikke kan lide ☺
Opdater venligst dit spil det virker ikke..niveau 2000 puls
Fryser, går ned, og mistede belønninger, der skal afspilles niveauer igen. Så ikke besværet værd
Jeg kan godt lide dette spil, men bliv ved med at lukke efter at du har spillet et stykke tid og mistet din stjerne, så skal jeg vente en dag før det virker ordentligt igen, før det starter forfra, venligst fix
Afslappende og sjovt.
Sikke et skuffende dumt spil. Det er langt fra reklamen for det. Jeg spillede niogtres niveauer og håbede hele tiden, at det ville blive bedre, men det gjorde det ikke. Jeg afinstallerer dette spil med det samme.
Jeg elsker dette spil og boligindretning, nu er jeg i 970 niveau på nuværende tidspunkt yderligere to værelser til dekoration, men ingen opgaver. Jeg kan ikke forstå dette. Fortsæt dine værelsesindretningsopgaver. Og start Nye opgaver. Vi venter spændt på dit svar.
Ikke rigtig godt jeg køber varer med 4 guld, og når jeg spiller får jeg bare 1
Dette spil er ikke en af disse annoncer efter hvert niveau eller annonce mellem niveauspil. Det er et af de spil, der laver falsk reklame. Annoncen viste et par, der blev skilt, og den fraskilte kone og barnet gik til et forladt palæ, og de forsøgte at reparere badeværelset, men spilleren træffer de forkerte valg og ødelægger badeværelset, og de begyndte begge at græde, men spillet er ikke sådan noget, så spild ikke din tid på at spille dette skraldespil.
Jeg ved ikke, hvorfor det tog mig så lang tid at klikke på dit spil? Men jeg er glad for, at jeg endelig gjorde det!! Jeg nyder det virkelig indtil videre. Du beder om en vurdering for tidligt i spillet, men jeg håber virkelig, at min entusiasme varer længe!
Dr. Driving Racing xcr
Godt sjovt spil, bortset fra at det fryser meget, og efter et stykke tid kunne jeg ikke gøre andet. Ret venligst fejl, så vender jeg tilbage for at spille.
Denne version er meget bedre, jeg elsker den.
Candy Manor - Home Design कैज़ुअल गेम tlmp
Der er noget galt med dette spil, du spiller et bræt, og det lader dig ikke lade det andet stoppe med at virke
Elsker dette spil, jeg er færdig med huset og har tjent yderligere 1000 stjerner, men kan ikke bygge noget,
Det er interessant...Jeg kan godt lide at vælge møbler til ombygningen til hvert værelse. Nogle spil kræver koncentration.
Hvorfor 3 stjerner kræves for at erstatte én ting
Der er alt for mange reklamer de kommer stort set hele tiden, ved vær ny bane og i banerne.
Vanedannende, men der er mange annoncer.
Spil er sjovt, men når du skal betale stjerner for hver enkelt genstand, bliver det lidt kedeligt og frustrerende. Hvis du gav for at købe stole, så få alle fire eller seks på én gang i stedet for at skulle købe dem én efter én. Spil er ikke længere sjovt. Jeg er på det punkt, at der ikke er flere opgaver. Fuldførte jeg det dumme spil?
I dette spil hader jeg så mange annoncer, fordi der kommer så mange annoncer i dette spil
Jeg nåede næsten til slutningen. Har 2 rum tilbage. Efterhånden som jeg var færdig med hvert rum, gik mængden af spil, jeg skulle spille fra 4 til 5, og sprang derefter til 9 og 10. Det havde egentlig ikke noget imod, men efter at have afsluttet mit sidste rum, vil du have, at jeg skal spille 1000 spil, før jeg starter på mit næste rum . Det er lidt latterligt 🙄Jeg tænker 🤔 Jeg vil ikke fortsætte. HVORFOR 1000? 100 ville være rigeligt. Ikke glad.
Det var en god app... Jeg er nu på 1435 niveau... Jeg spiller dette spil, når jeg keder mig... Det eneste, jeg ikke kan lide, er, når vi vil købe ting, det koster 8 ⭐.. Jeg gør' ikke sådan... Desuden var det et godt spil
Hvorfor ændrede du værten fra en mand til en kvinde? Også 6 til 8 eller flere stjerner for hver opgave? Latterlig. Og de samme gamle valg til tapet og gulvbelægning? Åh. Den eneste besparelse er, at du ikke behøver at bruge penge for at få en bonus i starten. På trods af det overvejer jeg at afinstallere.
Jeg er deaktiveret og ville elske dette spil mere, hvis det ikke havde så mange fejl! Fryser fast og starter forfra enten midt i spillet, eller når det giver mig min stjerne. Det må skylde mig 55+ stjerner! Giv mig de stjerner, der skylder mig, og fiks dine clitches!!
for mange annoncer
For meget reklame men en fin gqme
Elsker det, ingen af de almindelige faldgruber.
Jeg elsker dette spil, men indretningsvalgene er ikke særlig gode, mørke og gammeldags. kan du lægge lysere muligheder ind, især gulvbelægning og vægpapir
Du skal rette dit spil, det stopper for mange gange. Skal rette op på dine annoncer, dit spil osv...
Elsker historien og udsmykningsideerne, fantastisk grafik, meget vanedannende og sjovt at spille
køkkenskab mangler efter sidste opdatering.
Jeg elsker spillet, men det bliver ved med at fryse, og så vil det lade mig spille
Hvorfor opgaven altid stopper, og før den returneres, kræver det en masse niveau at udføre
Candy Manor - Home Design Jocuri obișnuite snop
Sjovt at spille til mange annoncer