Post by bookvilipacmeo on Feb 17, 2022 23:01:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Candy Legend ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Candy Legend IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattori primogems ▞▞▞
▞▞▞ Candy Legend 2022 version ▞▞▞
Mahtava peli yrittää päästä eroon lohkoista vähimmällä määrällä liikkeitä.
Ei tarvita ostoja. Helppo edetä, ei tartte samaa tasoa viikkotolkulla tahkota
Voitko lopettaa häiritsemisen, liikkeiden ehdottamisen (jopa väärin), ärsyttävän äänen käytön? Siitä ei kuulu ääntä, kiitos! Saat silloin 5 tähteä!
Rakastan tätä peliä, tarvitsen vain lisää tasoja, kun olen suorittanut kaikki tasot ja aloitan alusta, koska se on erittäin mielenkiintoinen
Vähän tylsä
Candy Legend ミニゲーム krbw
Tämä on hyvä idea mainostaa lapsia
Käyn tasot läpi todella nopeasti. sen pelaaminen on helppoa ja rentouttavaa
Paljon lisäyksiä.
Hyvä aika täyte, mutta grafiikka hyvin yksinkertainen ja peli liian helppo... luulen sen olevan tarkoitettu pienille lapsille...
Asensi vain tämän sovelluksen. Ainutlaatuinen ja koukuttava Rakasta grafiikkaa ja musiikkia. Sopii meille vanhemmille naisille.😊👍
Annan yhden tähden syyn. Kun sain tason 1559, se muuttuu mustaksi ja minun on poistettava se korjataksesi.
tämä on helppo ja yksinkertainen peli
Hienoa grafiikkaa. Jännittävää ja hauskaa. Nautin todella tämän pelin pelaamisesta. Jatka hyvää työtä.
Candy Legend Ajanviete floo
On hyvä ❤️ ❤️ ❤️
Iha jees :+
Hauska peli pelata, mutta mainokset ovat hulluja ja aikaa vieviä, varsinkin jos sama mainos toistuu yhä uudelleen.
Liikkaaa mainoksia ja ehkä vähän tylsä
On monia mainoksia ja on virheitä, joissa päivität asioita, kuten liesi yhdelle ja se vie tähdet, mutta ei koskaan päivity.
Riippuvuutta aiheuttava, mutta antoi vain 3 tähteä, koska en voi lukea kuvausta siitä, mitä tuotteet tekevät
Voin pääasiallisesti ehdottaa, että et jatka tätä peliä niin "mainostettuun" suuntaan! Mainoksilla kirjoitettu tarkoittaa juuri sitä, liian mainosta!
Koko sivun mainos jokaisen tason jälkeen tason 5 jälkeen.
Toistaiseksi niin hyvät mainokset heittävät minut pois pelistäni, mutta toistaiseksi niin hyviä😏 👍😳
Rakastan tätä tuli. Toivon vain, että mainokset, jotka te laitatte tänne, ovat perheystävällisempiä
Erittäin huono, en tiennyt, että se tarvitsee dataa pelaamiseen, poistan sen
Normaali ja helppo peli
Tämä viimeinen päivitys meille kauhea! Se ei ole edes sama peli enää! Nyt se on kuin lasten karkkipeli ja grafiikka. Viiden vuoden kuluttua poistan n ei tule takaisin. Olen niin surullinen.
Muuten hyvä peli mutta mainokset....KAMOON...JOPA KESKEN PELIN???😠
Erittäin mukava vain paljon mainoksia
Se ei ole hidas
Erittäin mukava peli ja innostaa pelamaan
lisää mainoksia... ärsyttävää pelaamisen aikana
WORLD of SUBMARINES: Navy PvP Acțiune vosf
Hauska peli, ei tylsä tai toistuva! Nauti edelleen pelistä, mutta se pysähtyy vain 126:een ilman ennakkoilmoitusta. Miksi?
hyvä peli, mainoksia lukuun ottamatta
Pelkästään pienemmät mainokset tekisivät tästä pelistä kaikkien ehdoton suosikin. yritä myös yhdistää se Facebookiin, jotta pääsemme takaisin sinne, mistä lähdimme toisella laitteella.
Candy Legend Εύκολα ley
Vain 2 tähteä. Hieno peli... MUTTA jokainen askel vaatii mainoksen katsomisen. Ainoa tapa, jolla kehittäjät voivat lisätä LISÄÄ mainoksia, vaatisi tauon keskellä pulmapeliä. Mainokset auttavat kuitenkin uuden pelin valinnassa, JÄLKEEN olen poistanut tämän. Harmi, että suunnittelit hyvän pelin ja sitten pilasit sen.
Olen jo läpäissyt 1549-vaiheen, mutta en pysty suorittamaan 1550-vaihetta, vaikka yritän parhaalla tasollani
Rakastan peliä. En vain ymmärrä miksi candy lanen nimi mitä tekemistä sillä on makeisten kanssa.
Candy Legend Jednoduché hry xqr
Värien tulee olla kirkkaampia. Ja liian paljon samoja esineitä, yli Ja yli...