Post by eseasmadjuba on Feb 11, 2022 23:19:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shopping Mall Girl: Style Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shopping Mall Girl: Style Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Shopping Mall Girl: Style Game 2022 version ▞▞▞
Ik gaf het 3 sterren omdat de reden achter dit spel is dat het veel advertenties en foto's bevat en de kapsalon, zaza en meer waren vergrendeld. Ik wilde dat spelen, maar ik kon niet, ze moesten dat openen en veel meer dingen bevatten om anders te doen Ik zou het 5 sterren geven, alleen leuk werk
Jammer dat je voor sommige dingen moet betalen
Deze game is gewoon geweldig....Ik hield van deze game....maar één negatief ding dat het geen niveau heeft, dus als ik deze game continu speel, is het saai...maar het is een van mijn favoriete games en alle kleding- en make-upartikelen waren te goed .... dus voeg het toe met enkele niveaus ....
Leuk spel, ik vond het geweldig, maar er zijn veel mensen die die kritische woorden zeggen. Ik hou niet van zulke mensen . Deze game heeft veel plezier en geeft veel ideeën aan mode-ontwerpers. Waarom ik 5 sterren had gegeven bcz ik hou van de westerse jurken in deze game. als je dit spel hebt, verwijder dan alsjeblieft.
Shopping Mall Girl: Style Game სხვადასხვა dyd
Ik speel dit spel graag door omdat het interessant is en ik hou ervan om andere kledingstijlen hierin te spelen, daarom vond ik het zo leuk dat ik vijf sterren heb gekregen, maar één ding is niet dat het slecht is, het winkelt maar één keer alleen komt het waar we zoveel minuten moeten wachten, uren dat je dat kunt veranderen😘
ja ik win het niet zoow een leuk spel ik moes almijn spelen eraw zeten maar ik ik win het egt een kut spel😬😠🔇🔈🔉🔊😤😕😄👌fakjoe van caitlyn huiberts
Het is echt leuk dat je je eigen outfits kunt maken en je kunt stemmen op andere mensen het is geweldig om op andere mensen te stemmen alsof je niet alles hoeft te winnen het is gewoon belangrijk dat je plezier hebt Ik geef het een perfecte 5-ster omdat ik gewoon zo leuk
Deze app is goed, maar we moeten de volledige versie kopen om alle niveaus te kunnen spelen, dus ik denk niet dat het een leuk spel is om te spelen
Ik ben dol op dit spel, het is net alsof je in het echte leven winkelt, behalve dat je niet met geld hoeft te betalen en er is bijna elke vijf minuten verkoop!!!
tof spel
Heel erg slecht speel hoor ik weet niet waar jullie er dan Hebben Maar de slechtst speel Ooit aller Tijden Duurt te lang Om Te downloaden niet leuk hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrŕrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Niet leuk echt niet leuk hoor niet leuk hoor echt niet leuk niet leuk niet leuk niet leuk niet.
Ik vind het een beetje leuk, maar in de meeste winkels moet je echt geld betalen ☹ en er zijn te veel advertenties en er is geen x-knop, dus je zit daar vast tenzij je de app sluit! zo frustrerend😤 elke 2-3 minuten zal er een toevoeging zijn en ik kan het niet uitschakelen omdat er geen X is serieus ugh ik raad het niet aan 😠
Suspects: Mystery-Herrenhaus Action jfu
Fantastisch spel dus. Ik hou van dit spel. Mijn favoriete spel. Maar er is een probleem in dit spel. Sommige kleren zijn op slot. Ontgrendel ze alstublieft. En ga zo door om andere geweldige games te maken. 😋😇👌🏻👍🏻
Het is een stom spel vol met advertenties die ik niet leuk vind, verwijder advertenties. Vol met advertenties wat een spel.
Voor een game die veel opslagruimte in beslag neemt, 101 MB. Je krijgt niet veel gratis kamers. En er is niet veel te doen. Helaas teleurgesteld in dit spel
geweldig en cool
Hij doet het amper en telkens opnieuw
Ik hou van het spel, maar ik heb niet meer jurken, de prijs van de jurken is meer dan 100 roepies. Ik heb geen verschillende soorten kapsels.
Gaat wel hoor
super spel😆. Ik zeg gewoon alles om dit spel te downloaden. 😤geweldig, fantastisch, fantastisch spel. Er zijn een heleboel outfits, schoenen, accessoires👍 enz. Maar sommige zijn vergrendeld😟. Kan offline worden gespeeld😮. Elke vijf minuten is er een verkoop😝. Ik hou echt van de last-minute gevechten😌. Ik denk dat dit het beste coco-spel is. Gewoon downloaden, spelen en genieten!
Heel erg leuk spel ik hou van dit spel uit mijn kindertijd💐💐
IK HAAT DIT SPEL!!!!!!!!! HET MAAKT NIET MEE DAT IK VIER DAGEN HEB OM DIT TE DOWNLOADEN! NUMMER TWEE ALS HET EEN GOED SPEL IS, HEEFT HET GEEN VIJF STERREN BEOORDELING EN OOK DIT SPEL WERKT GEWOON NIET EN HET HEEFT ZO VEEL DINGEN DIE JE MOET KOPEN EN BIJNA ALLES IS VERGRENDELD!!!!!!! !!!!!! NIET DOEN EN IK HERHAAL DIT SPEL NIET KRIJGEN
Ik hou van spel, maar dit spel is laag Download ik ben erg verdrietig dat dit spel is 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 🤮🤮
Slechtste game die ik ooit heb gespeeld😤😤. Veel dingen zijn vergrendeld en we moeten echt geld betalen om de volledige versie te krijgen........
Ik hou van coco-spelletjes, maar het enige waar ik een hekel aan heb, is dat veel dingen zoals jurken, schoenen, make-upproducten en nog veel meer dingen op slot zitten. en als je ze wilt ontgrendelen, moet je echt geld betalen💰. dus ik vind ze 50% leuk en ik vind ze 50% niet. 👍👎
Ten eerste zou ik willen zeggen dat deze game offline is ok, maar OMG hoe zit het met de kapsalon, het is gesloten OMG dat voegt toe dat ik het liever 5 zou geven als het erg leuk was, maar het was niet zo IAM geef het 3 sterren, ontgrendel alsjeblieft de kapsalon Alsjeblieft
Badwater-game nooit downloaden, niet downloaden als je eraan denkt. Badwater-game ooit zoveel bugs en advertenties kleine winkels alleen open niet downloaden als ik kon Ik zou het 0 sterren geven deze game verbeteren nu ook geen updates in deze game Ik verwijder deze game als je hem nu hebt verwijderd en download hem niet het!!!!
Je moet voor alles betalen!
Liefhebbers van verkleedspelletjes bellen! Winkel tot je erbij neervalt in dit mode-winkelspelletje Als je van verkleedspelletjes houdt, zul je deze geweldig vinden. Shop till you drop in het coolste fashion shopping mall van de stad! Pronk met je stijl, jij prachtige meid! Tal van real-life fashion shopping mall-activiteiten! Verkleed je in de coolste nieuwe outfits & accessoires met je eigen personal shopper! Doe mee aan stijlwedstrijden en stem op je favoriete look! Strut over de catwalk als een model! Verkleedspelletjes zijn oh zo leuk! Laat je lezen
Super tof
Het is een vet leuk spel maar je moet heel veel dingen kopen dat is echt heel erg jammer
Het is echt een fantastisch spel. Ik heb het al vaker gespeeld. Maar ik hou er niet van dat de meeste mooie items, zelfs een kapsalon, er ook nog eens perfect uitziet.
Het is echt de leukste game ooit
Het is bijna einde! Zeker weten installeren.
Het is het beste modespel omdat het je veel opties geeft op het gebied van kleding, schoenen en haar. Dit is de beste app die je je maar kunt wensen, daarom heb ik hem 5 sterren gegeven. *beoordeling voor 7-jarigen*
Verbazingwekkende en fantastische game 🎮 maar er is iets niet goed genoeg aan deze game omdat sommige winkels zijn vergrendeld en we echt geld moeten betalen om ze te ontgrendelen, zoals zaza, sportie girl en chick cuts en de graphics kunnen veranderen door mall girl te lanceren 2 Ik maak ruzie